Aquest diumenge, 2 d'abril, és primer diumenge de mes. Això vol dir que torna la cita mensual amb "El Garatge", el programa de Ràdio Cardedeu dedicat a les cultures mod i sixties. Serà, com sempre, a les 22:00 i a través del 90.7 FM. I, com és habitual, comptarem amb una bona selecció de soul, rhythm & blues, jazz, rock & roll i música jamaicana. Ready, Steady... Go !!!
EL GARATGE El primer diumenge de cada mes, a les 22:00 Ràdio Cardedeu - 90.7 FM _________________________________________________________________ Grandes éxitos, superhéroes, imitaciones, cine y TV... http://es.msn.kiwee.com/ Lo mejor para tu móvil. ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://www.thesaurus.net/c10/llista/
