Hola a tothom, Aquest any a l'escola estem fent un casal d'estiu Harry Potter pels nens i nenes de 3 a 12 anys. Ho tenim tot apunt, però degut a l'excés de demanda esperada hem de precisar de més monitors o monitores. Busquem a gent amb ganes e il.lusió. Si us plau, qui estigui interessat pel mes de juliol i agost que ens enviï un e-mail a [EMAIL PROTECTED] I visca el Barça!!!
Elisabet Coordinadora de LES FADES PD: Avui els nens i nenes de l'escola han vingut amb "resaca" d'eufòria jejejejejeje ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://www.thesaurus.net/c10/llista/
