-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Josep Duran
Enviado el: dijous, 8 / juny / 2006 07:06
Para: cardedeu@llistes.thesaurus.net
Asunto: Re: [cardedeu] Futbol

Sense ganes d'entrar en cap polèmica, però ja només com a curiositat he
consultat els estatuts de la FEF (http://www.rfef.es/artavan-bin/Rfef/init)
en el que es diu que és una *Entitat Associativa Privada* d'utilitat pública
(article 1.1) i que té patrimoni propi i no té ànim de lucre (article 1.2).
En cap cas he vist que depengui del "Consejo". El que si és evident és que
els seus estatuts han estat aprovats pel "Consejo", com els estatuts de
qualsevol entitat cultural de Cardedeu han estat aprovats pel departament
corresponent de la Generalitat.

El 07/06/06, francesc <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

> Hola Josep.
> Em sembla que no.Les federacions espanyoles d´esports depenen del Consejo
> General de Deportes i aquet (que no es si no un ministeri d´esports)
> depen,com
> tots els ministeris,del govern.Aixos va quedar ben clar quand en el cas de
> la
> Federacio Catalana de Hockey Patins,la federacio Espanyola va seguir fil
> per randa
> les instruccions del esmentat Consejo General de Deportes.Els pressupostos
> despesas de les federacions tenen que ser aprovats per el Consejo i per
> [...]

Josep Duran
[EMAIL PROTECTED]
http://pepduran.blogspot.com/
Cardedeu