-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Clara
Armengol
Enviado el: viernes, 23 de junio de 2006 14:20
Para: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED];
cardedeu@llistes.thesaurus.net
Asunto: Re: [cardedeu] (no subject)

hola a tohom. NOmés he llegit el titular del text però jo també penso que la
piscina dels pinetons hauria d'estar oberta. Si fos això jo hi aniria cada
matí, i suposo que molta més gent també, a la d'allà dalt no hi pujaré ni de
conya, i menys amb un bebé a ple estiu, o hi vas en cotxe, opció que no
m'atrau gens, o hi vas a peu, i la veritat és uqe no em ve gens de gust.
Clara Armengol