Benvolgut Ricard
I es com, espero molta més gent amb ulls a la cara i neurones al cap :).
No podria estar més d'acord amb el que comentes, fa molt que lamento el
pèsim dimensionament de certs serveis públics progectats per l'ajuntament.
  Trovo molt encertat el teu paràgraf :

  Un altra tema és el dimensionament de les noves infrastructures a
Cardedeu. Ja no és sols la nova piscina, sinó el gimnàs, la biblioteca,
l'auditori, el museu, la guarderia més o menys municipal, l'escola de
música, el desviament de la carretera (d'un sol carril),.... Tot plegat
sembla extret d'un guió confeccionat per la Diputació de Barcelona, amb
les dades de la població de Cardedeu de fa 20 anys. Sembla talment com
si Cardedeu no se’n pogués sortir del paper de poble de rodalies, potser
per no fer ombra a Granollers.

.................afegiria un plà de circulació que únicament preté allunyar
el trànsit de cardedeu fent impossible que mai de la vida pugui gaudir d'una
certa activitat comercial,tallant o escanyant arteries vitas per al tránsit
que per força travessa i travessarà si més no el nostre terme municipal
pretenem fer de cardedeu tal com ja és un poble diguem amb poques simpaties
vist des de fora?? si la gent te grans dificultats per travessar-lo
difícilment se li acudirà de gaudir dels serveis oferts per l'hostelria i
comerç de la vila..i es que señors regidors alcaldessa i qui sigui que n'ès
responsable, gràcies a déu no tothom és funcionari, n'hi ha que es guanyen
la vida al carrer( no feu un acudit fàcil) ia Cardedeu ho tenen realment
molt difícl.
  Com b deia en Ricard sembla que alguna força oculta casual o ves a saber
que,condemna a Cardedeu a disposar d'uns serveis públics totalment
INSUFICIENTS per a les seves necessitats , o que ho seràn de ben segur en
pocs anys,poder si resignemnos-hi , TOTS a viure a  Granollers que Cardedeu
esta fet només per acullir la gents qeu fuig de Barcelona, els Cardedeuencs
que s'espavilin.

Robert   http://spaces.msn.com/members/robertweb/
Mail alternatiu : [EMAIL PROTECTED]

Per més llarga que sigui la tempesta al final sempre llueix el sol entre els
nuvols.