Us recordem que demà dissabte a les 7 de la tarda sinaugurarà lexposició Mou-te amb el planeta! sobre mobilitat sostenible i canvi climàtic al vestíbul del Centre Cultural. Amb la visita a lexposició, es pot contestar un qüestionari i optar al sorteig de 10 bicicletes.
Mou-te amb el planteta! és una exposició divulgativa adreçada a tots els públics sobre els impactes ambientals de les emissions del model de mobilitat actual i les alternatives de canvi a labast dels ciutadans. El discurs expositiu té com a referent principal el Protocol de Kyoto, i es desenvolupa mitjançant textos, imatges i un audiovisual. Lexposició es podrà visitar del 24 de març a l1 dabril al vestíbul del Centre Cultural en els següents horaris: - Dissabtes 24 i 31 de març, de 19 a 23 h - Diumenge 25 de març, de 10 a 13 h - Dimecres 28 de març, de 18 a 22 h AJUNTAMENT DE CARDEDEU ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
