Us recordem que demà dissabte a les 7 de la tarda s’inaugurarà l’exposició
“Mou-te amb el planeta!” sobre mobilitat sostenible i canvi climàtic al
vestíbul del Centre Cultural. Amb la visita a l’exposició, es pot contestar
un qüestionari i optar al sorteig de 10 bicicletes.

“Mou-te amb el planteta!” és una exposició divulgativa adreçada a tots els
públics sobre els impactes ambientals de les emissions del model de
mobilitat actual i les alternatives de canvi a l’abast dels ciutadans. El
discurs expositiu té com a referent principal el Protocol de Kyoto, i es
desenvolupa mitjançant textos, imatges i un audiovisual.

L’exposició es podrà visitar del 24 de març a l’1 d’abril al vestíbul del
Centre Cultural en els següents horaris:

- Dissabtes 24 i 31 de març, de 19 a 23 h

- Diumenge 25 de març, de 10 a 13 h

- Dimecres 28 de març, de 18 a 22 h

AJUNTAMENT DE CARDEDEU

 

------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a