No acostumo a respondre ni a participar a la llista, sóc més aviat d'aquells que s'han subscrit per informar-se, però avui escric per felicitar-te i agraïr la gran feina que has fet tots aquests anys i que de ben segur ha servit a moltíssima gent per moltes coses ben diverses, com expliques a l'article.
Si mai necessites ajuda en l'administració, segur que hi haurà gent disposada a col·laborar (jo en sóc un d'ells :)) Gràcies per tot i felicitats a tots els llistaries que gaudeixen d'aquest gran servei. -- Jordi Sànchez i Escué [EMAIL PROTECTED] -- El 23/03/07, Albert Cuesta <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: > > Ahir va fer exactament 10 anys que es va difondre el primer missatge > mitjançant la llista de correu ciutadana de Cardedeu. Podria dir que > és un honor (i ho és) haver-la creat i administrat durant tot aquest > temps, però la meva sensació és més aviat de segrest, i d'aquí el > títol tirant a 'presidiari' d'aquesta nota als meus veïns, escrita > tal com raja i sense massa reflexió. > > Més a http://cardedeublogs.com/node/507 > > ---------------------------------------------------------------------- > Albert Cuesta > <http://www.canalpda.com/> > <http://www.lavanguardia.es/cafeterarusa/> > ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
