No acostumo a respondre ni a participar a la llista, sóc més aviat d'aquells
que s'han subscrit per informar-se, però avui escric per felicitar-te i
agraïr la gran feina que has fet tots aquests anys i que de ben segur ha
servit a moltíssima gent per moltes coses ben diverses, com expliques a
l'article.

Si mai necessites ajuda en l'administració, segur que hi haurà gent
disposada a col·laborar (jo en sóc un d'ells :))

Gràcies per tot i felicitats a tots els llistaries que gaudeixen d'aquest
gran servei.

-- 
Jordi Sànchez i Escué
[EMAIL PROTECTED]
--


El 23/03/07, Albert Cuesta <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
>
> Ahir va fer exactament 10 anys que es va difondre el primer missatge
> mitjançant la llista de correu ciutadana de Cardedeu. Podria dir que
> és un honor (i ho és) haver-la creat i administrat durant tot aquest
> temps, però la meva sensació és més aviat de segrest, i d'aquí el
> títol tirant a 'presidiari' d'aquesta nota als meus veïns, escrita
> tal com raja i sense massa reflexió.
>
> Més a http://cardedeublogs.com/node/507
>
> ----------------------------------------------------------------------
> Albert Cuesta
> <http://www.canalpda.com/>
> <http://www.lavanguardia.es/cafeterarusa/>
>
------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a