8 d´Abril de 2007 GLORIOSA PASQUA DE NOSTRE SENYOR JESUCRIST Aquest Diumenge celebrem, amb tota l´Església, la gloriosa resurrecció del Senyor. Aquell que contemplarem penjat a la creu, sospès entre el cel i la terra, viu i viu per sempre. La seva victòria és la nostra victòria; la seva pau inunda els cors dels homes i de les dones de bona voluntat. La primavera ha fet florida en l´erm d´un món sec i amarat de solitud. Ell és el primer. Nosaltres el seguim i, finalment, podrem fer estada a casa seva: la casa de Déu Pare.
2ON. ROMIATGE DE MALALTS DEL BISBAT DE TERRASSA Es celebrarà el dissabte, 14 d´Abril de 2007, al Santuari de la Mare de Déu de la Salut de Sabadell. Informeu-vos a la Sra. Anna Maria Olivé. ECONOMIA PARROQUIAL La setmana passada vàrem recollir de les col·lectes i de donatius diversos la quantitat de 532,18 euros. Hauríem de fer un petit esforç entre tots i mirar que cada setmana es poguessin recollir entorn dels 700 euros. Si deixem de col·laborar econòmicament amb la parròquia, arribarà que no podrem atendre les despeses funcionals de la mateixa. En aquest sentit, cal recordar que només al Bisbat de Terrassa hem d´enviar, mensualment, cap a 1600 euros. I, tramesa aquesta quantitat, queda, pràcticament, tot per pagar: llum, aigua, telèfon, gastos de manteniment, despeses d´activitats pròpies (jovent, rectoria, futbol ..) Si tots els que assistim habitualment a Missa els diumenges col·laboréssim amb 20 euros al mes, no tindríem cap problema, almenys de moment. Perdó i moltes gràcies. ROMIATGE A MONTSERRAT Per tal de preparar el Romiatge a Montserrat, són convocats tots els interessats a assistir-hi, a una reunió el proper dijous, dia 12 d´Abril, a les 4 de la tarda al Centre de Catequesi. NOUS BANCS PER A LA NOSTRA PARRÒQUIA Podeu veure el banc model entrant a l´ església a la dreta. Els vostres suggeriments ens ajudaran a perfilar els detalls que, podria ser, li faltessin. De totes maneres, hem de convenir que estem davant d´una autèntica obra d´artesania, fruit del bon fer d´un taller de Cardedeu. Pròximament, iniciarem la campanya per a poder sufragar la despesa que serà molt elevada. CAPELLA DEL SANT CRIST Ara, en aquest temps de Pasqua, podrem beneir la nova capella. Un cop finalitzada la seva remodelació, tots quedarem positivament sorpresos. GLÒRIA I HONOR PER SEMPRE JESÚS TRIOMFANT !!!!!!!!!!!!! ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
