8 d´Abril de 2007

GLORIOSA PASQUA DE NOSTRE SENYOR JESUCRIST
Aquest Diumenge celebrem, amb tota l´Església, la gloriosa resurrecció del 
Senyor. Aquell que contemplarem penjat a la creu, sospès entre el cel i la 
terra, viu i viu per sempre. La seva victòria és la nostra victòria; la seva 
pau inunda els cors dels homes i de les dones de bona voluntat. La primavera 
ha fet florida en l´erm d´un món sec i amarat de solitud. Ell és el primer. 
Nosaltres el seguim i, finalment, podrem fer estada a casa seva: la casa de 
Déu Pare.

2ON. ROMIATGE DE MALALTS DEL BISBAT DE TERRASSA
Es celebrarà el dissabte, 14 d´Abril de 2007, al Santuari de la Mare de Déu 
de la Salut de Sabadell. Informeu-vos a la Sra. Anna Maria Olivé.

ECONOMIA PARROQUIAL
La setmana passada vàrem recollir de les col·lectes i de donatius diversos 
la quantitat de 532,18 euros.
Hauríem de fer un petit esforç entre tots i mirar que cada setmana es 
poguessin recollir entorn dels 700 euros. Si deixem de col·laborar 
econòmicament amb la parròquia, arribarà que no podrem atendre les despeses 
funcionals de la mateixa. En aquest sentit, cal recordar que només  al 
Bisbat de Terrassa hem d´enviar, mensualment, cap a 1600 euros. I, tramesa 
aquesta quantitat, queda, pràcticament, tot per pagar: llum, aigua, telèfon, 
gastos de manteniment, despeses d´activitats pròpies (jovent, rectoria, 
futbol ..)
Si tots els que assistim habitualment a Missa els diumenges col·laboréssim 
amb 20 euros al mes, no tindríem cap problema, almenys de moment. Perdó i 
moltes gràcies.

ROMIATGE A MONTSERRAT
Per tal de preparar el Romiatge a Montserrat, són convocats tots els 
interessats a assistir-hi, a una reunió el proper dijous, dia 12 d´Abril, a 
les 4 de la tarda al Centre de Catequesi.

NOUS BANCS PER A LA NOSTRA PARRÒQUIA
Podeu veure el banc model entrant a l´ església a la dreta. Els vostres 
suggeriments ens ajudaran a perfilar els detalls que, podria ser, li 
faltessin. De totes maneres, hem de convenir que estem davant d´una 
autèntica obra d´artesania, fruit del bon fer d´un taller de Cardedeu.
Pròximament, iniciarem la campanya per a poder sufragar la despesa que serà 
molt elevada.

CAPELLA DEL SANT CRIST
Ara, en aquest temps de Pasqua, podrem beneir la nova capella.
Un cop finalitzada la seva remodelació, tots quedarem positivament 
sorpresos.

GLÒRIA I HONOR PER SEMPRE  JESÚS TRIOMFANT !!!!!!!!!!!!!





























































 


------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a