Hola a tothom Aquest dissabte el primer equip del club handbol Cardedeu s'enfronta al Garbí de Palafrugell, en un partit on es decidirà qui dels dos segueix a la categoria o baixa a segona Catalana.
Per aquest motiu, necessitem l'ajut de tots vosaltres per a guanyar aquest partit. Per tant, si no teniu res molt important a fer el dissabte a les 8 del vespre podeu venir al pabellò amb tota cosa que faci soroll i amb moltes ganes d'animar. (Serveixen paelles o olles de cuina, timbals, botzines, trompetes, gralles, megàfons...) Gracies a tots pel vostre suport! Guillem Mitjà ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [EMAIL PROTECTED] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
