Coincideixo amb l'Elisabet en criticar el que tothom ja sap, que els partits
polítics tradicionals sols surten a fer la pantomímia el mes abans de les
eleccions. Aleshores, fent un exercici molt bo de caracterització, ens mostren
la seva careta més amable. Pel que fa a l'apreciació en diferenciar ajuntament i
els partits polítics que la composen no hi estic del tot d'acord. És cert que no
són el mateix, però el que dóna un tarannà o altre a una institució pública són
els partits que hi governen. I si l'Ajuntament és opac en molts temes és pq la
gent que hi mana així ho vol i decideix i, aquesta gent, té unes sigles
polítiques determinades.


Ferran

-------------------------------------------------
This mail sent through IMP: http://horde.org/imp/



------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [EMAIL PROTECTED]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a