Coincideixo amb l'Elisabet en criticar el que tothom ja sap, que els partits polítics tradicionals sols surten a fer la pantomímia el mes abans de les eleccions. Aleshores, fent un exercici molt bo de caracterització, ens mostren la seva careta més amable. Pel que fa a l'apreciació en diferenciar ajuntament i els partits polítics que la composen no hi estic del tot d'acord. És cert que no són el mateix, però el que dóna un tarannà o altre a una institució pública són els partits que hi governen. I si l'Ajuntament és opac en molts temes és pq la gent que hi mana així ho vol i decideix i, aquesta gent, té unes sigles polítiques determinades.
Ferran ------------------------------------------------- This mail sent through IMP: http://horde.org/imp/ ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [EMAIL PROTECTED] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
