Celebro el teu entusiasme i les ganes (desinteressades suposo i espero)
d'encomanar-ho a la llista.

Envejo la clarividència i la convicció que tens alhora de triar l'opció
política que votaràs.

Tot i així no comparteixo el teu punt de vista ;-)

Salutacions,
Jordi



El 16/04/07, Santi Lopez <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
>
> Calamanda Vila ha sabut moure's* *i confeccionar un equip que realment
> promet, al igual que no té desperdici l'eslogan de campanya, el *Cardedeu,
> Mou-te!* Té moltes connotacions, per tot el tema del Pla de Mobilitat i
> denota molt l'enginy que s'ha empescat el grup per vendre la seva idea als
> cardedeuens i cardedeuenques. Jo fa pocs anys que visc al poble, però no
> per
> això vol dir que me l'estimi menys, perquè a Cardedeu és on vull que
> creixin
> i es formin els meus fills. Dissabte a l'Esbarjo vaig veure un equip que
> em
> va convèncer. Només amb la posada en escena que van realitzar ja es veu el
> nivell de la gent i l'esperit de treball que tenen. Vaig poder comprovar
> que
> es tracta d'un equip renovat, molt segur i potent.
>
>
> Dissabte es va fer ben evident que la gent de CIU ha fet foc nou i la
> flama
> que ha encès fa molt de goig i escalfa, escalfa de debò, i el més
> important:
> el seu missatge arriba. La veritat m'agarda pensar que hi ha gent
> compromesa
> que es vol moure pel benestar de la meva família. Dissabte vaig sentir dir
> que s'han compromès a moure's per un Cardedeu més net, més participatiu,
> més
> social, perquè sigui el poble capdavanter de la comarca, en definitiva per
> un Cardedeu viu. Desitjo que aquestes paraules no estiguin buides de
> sentit,
> perquè pels qui hem de votar en tenen molt, i a mi ja m'han mogut!
>
>
> Això sí, sóc dels que s'aixeca aviat i de seguida mira la premsa. Avui
> també, i he de dir que El 9 Nou m'ha decepcionat perquè la noticia de
> l'acte
> del dissabte de Ciu a Cardedeu ha quedat enmascarada amb la presentació
> d'altres llistes de la comarca. No ho entenc tenint en compte que recordo
> perfectament que els actes de presentació de les llistes del PSC i d'ERC
> van
> sortir publicats amb una foto i amb una notícia amb identitat pròpia.
> Sincerament, senyors de El 9 Nou, l'acte que va tenir lloc dissabte a
> l'Esbarjo, amb més de 100 persones, i independentment que fos de CIU, és
> mereixia un altre tractament, perquè va ser molt professional i res a
> veure
> amb el que ens té acostumats la política municipal. I diré més, té encara
> més mèrit perquè no va comptar amb la presència de cap alt càrrec del
> partit.
>
>
> Santiago López, un que es mourà per Cardedeu
> ------------------------------------------------------------
> Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club
> http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis
> Documentals.
> - Missatges a [email protected]
> - Altes, baixes i canvis d'adreça a
> http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
> - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
>
------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a