Celebro el teu entusiasme i les ganes (desinteressades suposo i espero) d'encomanar-ho a la llista.
Envejo la clarividència i la convicció que tens alhora de triar l'opció política que votaràs. Tot i així no comparteixo el teu punt de vista ;-) Salutacions, Jordi El 16/04/07, Santi Lopez <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: > > Calamanda Vila ha sabut moure's* *i confeccionar un equip que realment > promet, al igual que no té desperdici l'eslogan de campanya, el *Cardedeu, > Mou-te!* Té moltes connotacions, per tot el tema del Pla de Mobilitat i > denota molt l'enginy que s'ha empescat el grup per vendre la seva idea als > cardedeuens i cardedeuenques. Jo fa pocs anys que visc al poble, però no > per > això vol dir que me l'estimi menys, perquè a Cardedeu és on vull que > creixin > i es formin els meus fills. Dissabte a l'Esbarjo vaig veure un equip que > em > va convèncer. Només amb la posada en escena que van realitzar ja es veu el > nivell de la gent i l'esperit de treball que tenen. Vaig poder comprovar > que > es tracta d'un equip renovat, molt segur i potent. > > > Dissabte es va fer ben evident que la gent de CIU ha fet foc nou i la > flama > que ha encès fa molt de goig i escalfa, escalfa de debò, i el més > important: > el seu missatge arriba. La veritat m'agarda pensar que hi ha gent > compromesa > que es vol moure pel benestar de la meva família. Dissabte vaig sentir dir > que s'han compromès a moure's per un Cardedeu més net, més participatiu, > més > social, perquè sigui el poble capdavanter de la comarca, en definitiva per > un Cardedeu viu. Desitjo que aquestes paraules no estiguin buides de > sentit, > perquè pels qui hem de votar en tenen molt, i a mi ja m'han mogut! > > > Això sí, sóc dels que s'aixeca aviat i de seguida mira la premsa. Avui > també, i he de dir que El 9 Nou m'ha decepcionat perquè la noticia de > l'acte > del dissabte de Ciu a Cardedeu ha quedat enmascarada amb la presentació > d'altres llistes de la comarca. No ho entenc tenint en compte que recordo > perfectament que els actes de presentació de les llistes del PSC i d'ERC > van > sortir publicats amb una foto i amb una notícia amb identitat pròpia. > Sincerament, senyors de El 9 Nou, l'acte que va tenir lloc dissabte a > l'Esbarjo, amb més de 100 persones, i independentment que fos de CIU, és > mereixia un altre tractament, perquè va ser molt professional i res a > veure > amb el que ens té acostumats la política municipal. I diré més, té encara > més mèrit perquè no va comptar amb la presència de cap alt càrrec del > partit. > > > Santiago López, un que es mourà per Cardedeu > ------------------------------------------------------------ > Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club > http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis > Documentals. > - Missatges a [email protected] > - Altes, baixes i canvis d'adreça a > http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net > - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/ > ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
