Be companys Cordialment crec que la cosa s'està posant d'allò més. Penso que convindria refredar-ho una mica o potser prendrem mal.
Espero que encara estem a temps per reconduir, si és que tenim ganes de fer-ho, el debat cap els programes electorals, sense propaganda i sense noms propis, simplement debatent les diferents propostes. Si voleu una altra cosa a mi no em trobareu. Salut i democràcia Ricard Díaz ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
