Bon dia, Felicito als Tarambana per donar aquesta oportunitat de conèixer en persona als candidats, poder-los escoltar i preguntar, ahir en concret a Carles Roca, candidat per les CUP. Va estar molt bé i ho recomano a tots aquells que abans de decidir el vot, volen escoltar a tothom. Ambient distés, sopant o prenent alguna cosa i molt ben conduït. Dimarts que ve hi tornarem. Gràcies!
núria aymerich __________________________ ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
