Antonio,

Aquests 10.000 restants callen perquè, com diu un vell refrany castellà, "a
palabras necias, oídos sordos". Francament, des que em vaig donar d'alta a la
llista, he llegit tot tipus de missatges. Amb alguns estic d'acord i amb
d'altres no. Però mai fins ara m'havia sentit ofès. I no m'he sentit ofès
precisament perquè sigui un okupa. Em sento ofès pel to que utilitzes. Tan
difícil és respectar els que tenen punts de vista o opinions diferents de la
teva? Acuses els okupes d'intolerants... I què me'n dius la teva intolerància
envers els que no pensen com tu?

No pots acusar un col·lectiu de ser violent, sense aportar cap mena de prova, i
quedar-te tan ample. Com tampoc pots acusar algú d'haver fet unes pintades si
no en tens proves. Ni pots criminalitzar o tatxar de brut a ningú basant-te en
la seva estètica. Dius textualment que els okupes divideixen el món "en dos
grups: els bons, que són ells, i la resta del món que som agents del capital
internacional al servei de Bush i de la guerra". Doncs bé, tu divideixes el món
entre okupes (els dolents) i la resta (els bons, que pel que sembla són com
tu). Doncs mira per on, jo no sóc ni una cosa ni l'altra.

També dius que els okupes no raonen, no dialoguen i insulten. Doncs mira per
on: si aquests trets definíssin els okupes, em pensaria que tu ets un d'ells.
Perquè en els teus dos últims correus, Antonio, has insultat, has proferit tot
tipus d'acusacions i afirmacions (algunes de molt greus) sense raonar, i sobre
el diàleg, no només no has respost als correus que va generar el teu anterior
discurs, sinó que ens has desqualificat a tots dient que "és millor riure".

Dius que els okupes estan destruïnt la convivència... Mira Antonio, el més
important per garantir la convivència és el respecte envers els altres, envers
la diferència i la diversitat. I això vol dir acceptar que les opinions dels
altres són tan vàlides i respectables com les teves. I per cert, em sembla
irònic que diguis que "el que cal són arguments". Perquè qui té arguments,
Antonio, pot defensar el seu discurs sense recórrer a recursos tan baixos com
l'insult o la desqualificació.

Salutacions,

oriol

Tecnología, moda, motor, viajes,…suscríbete a nuestros boletines para estar
siempre a la última
http://newsletters.msn.com/hm/maintenanceeses.asp?L=ES&C=ES&P=WCMaintenance&Brand=WL&RU=http%3a%2f%2fmail.live.com