Proposo opinions sobre el disseny del cartell de la Festa Major 2002.

Aqui teniu la meva:

No entenc quins criteris s'avaluen, no entenc perqué sempre s'han de triar
dissenys tan clàssics i tan poc arriscats. A veure, a Granollers s'ha triat
un de força arriscat, a mi personalment no em diu gran cosa, però almenys és
modern, innovador i actual. A Barcelona pel Grec cada any es fan obres
mestres, però aqui, o falten idees o el jurat encara viu a l'epoca dels
noranta.

Crec que cal ser innovador, creatiu i anar al corrent de les noves
tendencies, ostres estem al 2002.

Bé, segons la meva opinio el cartell d'aquest any serà un altre cartell de
trancisió, un altre de tans altres, un que caurà en l'oblit.

Llàstima

La llista de correu CARDEDEU és una iniciativa del Cardedeu Online Club
<http://www.cardedeu.org/club/> amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals
<http://www.thesaurus.es/>. Instruccions de
participació, altes i baixes a <http://www.thesaurus.es/c10/llista/>

Respondre per correu electrònic a