Benvolgut doctor Puigdollers,

Res de censura: els vostres missatges han estat rebutjats automàticament pel
servidor de llistes perquè superaven el límit establert de 10 KB, i així us
ho ha indicat el missatge de rebuig, també automàtic. A continuació
reprodueixo el que jo explicava fa uns dies a un altre suscriptor:

*************
La llista no està moderada. Només es difonen els missatges de menys de 10 KB
i que procedeixen d'adreces subscrites a la llista. Si no es compleix alguna
de les dues condicions, el servidor torna automàticament el missatge al
remitent, amb indicació del motiu.

Aquesta mateixa informació es troba disponible per consulta pública en la
pàgina web informativa sobre la llista, que és a l'adreça
http://www.thesaurus.es/c10/llista/, que també apareix al peu de cadascun
dels missatges difosos.

Cordialment,

Albert Cuesta <acuesta@thesaurus.es>