Thu, 28 Apr 2011 17:06:41 +0200 -n
Janos SUTO <s...@acts.hu> írta:

>  Nem-nem! A maillog.pl-nek folyamatosan futnia kell, az init
> scripteknek kellene elinditaniuk (nezz szet az clapf-source/init.d
> konyvtarban).

Már fut.

>  Igen, ez mar egy regebbi doksi. Remeljuk, hogy hamarosan elkeszul
>  az aktualizalt, 10.04-es verzio is.

Ha kell, beszállok a tesztelésbe, mert egy régi mail szervert szeretnék
újratelepíteni és most rakom össze az alapjait. Akár Ubuntu 11.04 is
mehet, mint ahogy a szálban másutt elhangzott.

>  OK, orulok neki.

Most kicsit más lett a helyzet. A grafikon megy, de a Monitor/Számlálók
tűnt el. Az oldala bejön, kiírja a Számlálók címet és a felhasználót,
amivel be vagyok jelentkezve, de az alatta levő táblázat hiányzik.

Köszönöm