On Wed, Jun 01, 2011 at 02:26:13PM +0200, Janos SUTO wrote:

> mert a sdata.gid hatarozza meg a tokenek uid-jat. Tudom, ez egy kicsit
> zavaros,
> de nem akartam mindenkit egy sema modositasra kenyszeriteni, hogy a
> t_token
> tablaban is gid legyen az uid mezo helyett.

A 0.4.5-ben a (def.h) nincs GID, melyikben van már??

struct session_data {
   char ttmpfile[SMALLBUFSIZE], deliveryinfo[SMALLBUFSIZE],
clapf_id[SMALLBUFSIZE], xforward[SMALLBUFSIZE], tre, statistically_whitelisted;
   char mailfrom[SMALLBUFSIZE], rcptto[MAX_RCPT_TO][SMALLBUFSIZE],
rcpt_minefield[MAX_RCPT_TO], client_addr[IPLEN], name[SMALLBUFSIZE],
domain[SMALLBUFSIZE];
   char spaminessbuf[MAXBUFSIZE], acceptbuf[SMALLBUFSIZE];
   char whitelist[MAXBUFSIZE], blacklist[MAXBUFSIZE];
   unsigned long uid;
   int fd, tot_len, num_of_rcpt_to, skip_id_check, need_signo_check,
   trapped_client, rav;
   int policy_group, blackhole;
   int need_scan;
   int training_request;
   float spaminess;
   float Nham, Nspam;
   float __acquire, __parsed, __av, __user, __policy, __training,
   __minefield, __as, __update, __store, __inject;
#ifdef HAVE_MAILBUF
   char mailbuf[MAILBUFSIZE], discard_mailbuf;
   int message_size, mailpos;
#endif
#ifdef NEED_MYSQL
   MYSQL mysql;
#endif
#ifdef NEED_SQLITE3
   sqlite3 *db;
#endif
#ifdef NEED_LDAP
   LDAP *ldap;
#endif
#ifdef HAVE_MYDB
   struct mydb_node *mhash[MAX_MYDB_HASH];
#endif
};

> Hat, ha valtogatsz shared es merged kozott, akkor a kulonbozo uid-u
> tokeneket
> is ossze kellene boronalni uid=0-va.

> Itt is ervenyes az uid=0 + uid=xxx unioja

Akkor igen, mert ha a uid=0-nál egy feladó white_list akor az nállam is
az lesz (nálam az uid=1000). Persze nállam nem biztos hogy jó lenne ha az
a feladó white_list lenne!
De ha onnan kiveszük az (or uid=0) kapcsolatot, akkor felhasználonkénti.

Gondolom én.

--
    [Varadi Gabor]