On Thu, Aug 04, 2011 at 11:42:30AM +0200, Janos SUTO wrote:
> Hello!
>
> a make install rateszi a setuid+setgid flag-et

Igen, megtaláltam.

Mivel én már DEBIAN csomagot készítek menetközben és a csomagkészítéskor a
make install kicsit másként van megoldva.

> Itt most mely file-okrol / konyvtarakrol van szo?

/var/spool/clapf könyvtar és az azon belüli fájlokról (queue és tmp fájlok)
/var/lib/clapf könyvtar és az azon belüli fájlokról (SQLite3 és MYDB fájlok)

> ok

Csinálom.

> a vegso 0.4.8-ig meg maradjon benne, aztan kitalalom meg.

Rendben.

> a clapf demonban?

Minden olyan programban aki használná a konfigurációs fájlt.
Most tenném bele a spamdrop.c -be a konfig használatot.

> Mely file-okrol van szo?

Például a spamdrop a clapf:clapf tulajdonában van/lenne. ha a
konfigurációban nem clapf van, akkor az baj.

De a clapf program is ellenőrizheti magát...

Az sem jó, ha a konfigban username=varadi :) van és indul a daemon.

--
    [Varadi Gabor]