高田氏、

The word 'pedophilia' in English is shōniseiai' in Japanese. At least in our
part of the world, that word has a very negative connotation and its practice
is illegal. That is why nobody will visit your website. I would suggest that
you consider a different domain name and use a service like Google Translate to
be sure that you understand what the meaning of an English word is in Japanese.

英語で「pedophilia」という言葉は日本語で「小児性愛」です。 少なくとも私たちの世界では、その言葉は非常に否定的な意味を持ち、その慣習は違法です。
だから誰もあなたのウェブサイトを訪れるわけではありません。
私はあなたが別のドメイン名を検討し、Google翻訳のようなサービスを使用して、英語の単語の意味が日本語であることを理解していることを確認することをお勧めします。

(Google翻訳の助けを借りて)