2009/12/15 Ismael Fanlo <ifa...@superalumnos.net>:
> Ei, muzzol, no recordava que estaves a les Illes.

> estratègies de migració i alguns truquets específics per a migracions
> MS-Office > OOo
>
> M'agradarà veure't, no recordo si ja ens em trobat en persona alguna vegada.
>  :-?

potser a alguna quedada, però crec que no ens hem presentat formalment.

i jo soc una persona molt formal.

:)

duré un clavell blanc a l'americana.

muzzol

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)muzzol.com
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
"El gobierno español sólo habla con terroristas, homosexuales y
catalanes, a ver cuando se decide a hablar con gente normal"
Jiménez Losantos