2010/3/22 Arnau Bria <ar...@emergetux.net>:
> Entonces, ahora me voy a otro host y tarto de conectarme al puerto
> 10000:
>
> # ssh a...@host_intermedio -p 10000
> a...@host_intermedio's password:
> ssh(16744) Permission denied, please try again.
>
> Y siempre me quedo en lo mismo, se conecta pero me falla el passwd.
> También lo he probado conectándome al host_intemredio y haciendo el ssh
> al localhost, pero no hay manera...

si t'apareix la linia de password vol dir que la conexió s'ha
realitzat, per tant el tunel és correcte. jo revisaria el servei ssh
de la  màquina destí (la que està realitzant el tunel).

també pots provar amb un port que no requereixi password, per exemple
un servei web. l'exemple que poses hauria de funcionar.

muzzol

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)muzzol.com
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
"El gobierno español sólo habla con terroristas, homosexuales y
catalanes, a ver cuando se decide a hablar con gente normal"
Jiménez Losantos