On Sun, 19 Dec 2010 23:15:47 +0100
Jordi Funollet wrote:

Hola,

> (Perdó per reobrir el fil a aquestes alçades; això passa per fer
> preguntes interessants mentre estic de vacances).
cap problema! una resposta sempre va bé!

> Jo faig servir FAI [1] per instal·lar tant màquines físiques com
> màquines virtuals (KVM). Totes les meves màquines són Debian, però
> pot instal·lar altres distros [2].

Un company de feina em va parlar de FAI. Però el veig una mica
complicat pel que vull fer: Aquí hem implantat puppet a tot el centre
(~800 hosts) i tota la conf està a puppet ja, així que només volem algo
que ens instal·li el SO i en particioni el disc amb una mica de
flexibilitat. No he trobat res tant simple encara i tot lo altre em
sembla massa gran pels nostres requisits.

> [...]
> Els habitants de la llista de correu són educats i amb ganes d'ajudar
> (resulta xocant quan estàs acostumat a Badopi). I els desenvolupadors
> són tan bona gent que em van implementar una petita "feature" que
> necessitava d'un dia per l'altre.
>
> Abans d'arribar a FAI vaig evaluar:
>
>   * virt-install: requereix un fitxer "preseed", cosa que volia
> evitar.
>   * ubuntu-vm-builder: descartat perque en aquell moment no
>     permetia instal·lar res que no fos Ubuntu.
>   * Cobbler: em va semblar poc flexible si no tires de Fedora.

Ostres, de les dues primeres res, però de Cobbler es que el veig un
monstre. Massa coses vol controlar i després que si aprén cheeta per
fer quatre templates...

Li faré una altra ullada a veure.

gràcies per la resposta!

--