bones,

vull donar-me d'alta al servei fileserve i he vist que els preus estan
"arrodonits" en funció de l'origen. és a dir, jo he vist alguns preus
en dòlars i el mateix paquet en euros sense aplicar cap conversió
monetària (apple també ho fa això).

la qüestió és que he pensat que podria fer la compra via proxy o algun
sistema semblant que ubiqui la meva conexió als EEUU.

algú ha provat això?

creieu que limitaran també en funció de l'origen de les conexions?

fins ara,

muzzol

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)muzzol.com
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.