quin servidor ldap?

openldap ha canviat radicalment als darrers anys ja que passa de
fitxers a extructura cn=config

el RedHat DS / 389 no incorpora esquema samba per defecte, l'has de posar tu.

de totes maneres l'estructura bàsica dels objectes de samba no ha
canviat. podria esser que te trobassis problemes amb petits canvis
d'atributs. a mi m'ha passat que un atribut que abans era opcional ara
és obligatori i petava quan intententava importar el ldif.
en aquest cas no és que sigui completament invàlid l'esquema, sino que
te falten atributs obligatoris.

si tens problemes podries posar un extracte de l'ldif.

muzzol

2011/6/2 Ferran <fer...@fompi.net>:
> Buenas a todos :)
>
> Tengo que hacer una previsión de una migración ldap+samba antiguo a una
> versión más nueva; no me preguntéis versiones porque aún no he ido al
> cliente.
>
> Según me comentaron, el problema radica en el cambio en los esquema;
> supongo que será tan tonto como añadir los esquemas nuevos en el ldap
> antiguo, replicar el árbol y tira millas hacia la migración, pero...
>
> Bueno, básicamente, si alguien se lo había encontrado y me orientaba un
> poco antes de meterme directamente en ello.
>
> Merci!

> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)muzzol.com
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.