Hola,

primer, perdó per trencar el fil, vaig baixar el correu a l'altre
odrinador i no faig sync...

> [...]
> drupal/sites copies el directori default al nou virtualhost, copies el
> default.settings.php a settings.php i apa.
>
> exemple: nou.domini.cat
> dir drupal: /var/www/d/
>
> virtualhost -> nou.domini.net apuntant a /var/www/d/
>
> cd /var/www/d/sites/
> cp -R default nou.domini.cat
> cd /var/www/d/sites/nou.domini.cat/
> cp default.settings.php settings.php
> chown www-data:www-data settings.php
> chown -R www-data:www-data files
>
> http://nou.domini.cat
>
> aleshores pots utilitzar la mateixa bbdd utilitzant prefixos.

això no em queda clar. Haig de crear jo els prefixos? com haig de
modifciar la bbdd?

> ja fa una colla de dies que ha sortit la versió 7 (7.10) de drupal, és
> interessant, però si tens un drupal basat en la versió 6, passar de la
> 6 a la 7 és un mal de cap i millor exportar les dades de la 6 i
> importar-les a la 7.

Vaig dir que tenia la 7 perque just estava fent ñ'upgrade, però em va
fallar per la versió de php. El server és d'un colega i no deu estar
tot lo up2date que caldria.

> Blackhold
gràcies!
Arnau