2012/4/23 Jordi Funollet <funol...@fastmail.fm>

> Merci! Miraré les dues opcions. M'ajuda força saber que la idea de
> "traduïr" el LDIF amb un script és raonable.

normalment, aquest tipus de tasques les faig amb un cron a les tantes de la
nit. tant si són per volcar cap a un altre sistema (ldap->mysql) com si és
a la inversa, per exmple per carregar noves entrades al LDAP des de
l'aplicació de reursos humans.

si controles una mica de bash no t'hauria d'esser difícill. si tens cap
dubte concret, comenta-ho.

muzzol

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)muzzol.com
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.