On Mon, 11 Feb 2013 13:13:59 +0100
Ignacio Torres Masdeu wrote:

> De fet el que *realment* vol és virtualenv:
>
> http://pypi.python.org/pypi/virtualenv

gràcies. Però, abans de liar-me a instal·lar i configurar, i després de
fer una lectura ràpida, sembla que tin l'opció de fer servir
--system-site-packages que hereda mòduls de path de sistema, però si no ho faig
servir, vol dir
que només utilitzo els mòduls de meu nou entorn...

Si vull fer servir m+òudls dels dos llocs (per tant utilitzo l'opció),
no tornaré a tindre el mateix problema? que el distribute de sistema
estará per sobre del de l'entorn?
Si és així, això vol dir que haig de mantindre dues instancies
diferentes, una pel sistema i una per mi?

salut!
Arnau