----- Mensaje original -----
> De: "Blackhold" <blackholdmai...@gmail.com>
> Para: "Lista general de BaDoPi" <comandob@badopi.org>
> Enviados: Miércoles, 20 de Marzo 2013 13:17:53
> Asunto: Re: [Comandob] xarxes freifunk
>
> El 20 de març de 2013 12.46, muzzol <muz...@muzzol.com> ha escrit:

> El comentari de'n ramiro ve perquè no ha tingut massa bona relació
> amb
> alguns dels que porten més anys a guifi.net... a vegades és important
> tenir una mica d'humilitat i no anar de semi-déu...

Laura, crec que no ets la meva portaveu per lo que t'agrairia que no fascis cap
aclariment de les meves paraules,que en tot cas,si cal,ja ho fare jo mateix.
No puc continuar escrivint aquest mail ja que he de anar a aturar un Tsunami a
Mexico i he de atendre 4 malalts que em fan pregaries desde ahir.

Slts!
Pd:Els noms de les persones,començen sempre amb majusuculas,tot i que moltes
vegades les tonteries que diu mes d'un donan com per escriure'ls amb minisculas.
--
Ramiro Magallanes <listas_arroba_sabueso_punto_org>