> Com m'estic plantejant mirar quelcom mini-ITX o similiar (per form-factor
> petit, molt poc soroll i sobretot poc consum), potser algú vol
> intercanviar[2]/vendre algún Atom o similar de segona mà?

si has de fer servir torrents o similars jo no t'aconsello cap mida
mini. tant a mi com a tots els col·legues ens ha passat el mateix, al
final necessites endollar discs durs externs i acabes ocupant més
espai i necessitant més tomes de corrent.

el meu consell és pillar una caixa de mida mitjana on càpiguen 2 o 3
discs durs grans i amb la placa més petita que t'hi puguin posar. per
orientar una mica, la mida de la que estic xerrant és la dels primers
barebones.

només compraria un ordinador més petit si realment no hagués de dur
més que el sistema operatiu. jo tenc caixes i caixes externes de discs
durs que ja no faig servir per a res. per cert, un disc muntant
permanentment per usb al final sempre dona problemes. els xipsets de
control usb d'aquests dispositius són nefastos i acaben petant. ara em
fa mandra cercar-ho però hi ha molts articles sobre això on expliquen
que fins i tot provoquen kernel panics.

en fi, els meus 5 cèntims.

mussol

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)muzzol.com
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
"El gobierno español sólo habla con terroristas, homosexuales y
catalanes, a ver cuando se decide a hablar con gente normal"
Jiménez Losantos