[...]
    ES> c.l.l. bir kez daha beni sasirtmadi ve sorumu cevaplamanin
    ES> ötesine gecip gayet bilgilendirici bir muhabbete, keskin
    ES> sorulara ve enteresan cevaplara (bkz. Pascal B.'nin fantastik
    ES> kodu) zemin hazirladi.

(Pascal'in da gozden uzak, netten yakin oldugu surece faydalilar
listesinde yerini aldigini soyleyeyim bu arada parantez icinde.)

Bundan tekrar tekrar cikacak ders: online soru sormak iyidir,  CLL'e
online soru sormak daha da iyidir, CLL'e sorulan soruyu buraya haber
vermek de iyidir.  Hem oraya hem buraya sorup 40 kisi hazir beklerken
beni calistirmak ise iyi degildir, cezasi durum cay filan bile olabilir.

BM