Selam,

UCW ile basit uygulamalar geliştirmek gerçekten kolay. Ancak iş ciddi
uygulamalar yazmaya gelince bir takım sorunlarla karşılaşıyor insan.

Ben bir giriş yaptım ve kurulum hakkında basit bir belge düzenledim,
uygulama örnekleri ile genişletmeyi düşünüyorum:

http://people.core.gen.tr/~aycan.irican/web/publish/index.html
 * WebGeliştirme

Örneğin farklı kullanıcı rollerine göre web geliştirme konusunda henüz
bir fikir oluşmadı kafamda. Ayrıca parenscript paketini hala düzgün
bir şekilde kullanamıyorum. Veri deposu olarak da cl-prevalence
dışında açık kaynak kodlu bir çözüm yok sanırım. bknr'yi denedim,
platform konusunda malesef şu an çok seçici. Bunun yanında
allegrocache ise henüz pişmemiş, franz ile yazışıyoruz ancak oldukça
yavaş cevap veriyorlar.

Hali hazırda çalışan web sitelerini lisp ile yazıp "işte böyle de
oluyor" demek etkileyici ve öğretici olabilir mi sizce? Ben bir blog
sitesi için bunu denedim, yüzlerce asp dosyanın kaybolduğunu ve bir
lisp dosyasının tüm siteyi işletebildiğini gösterebilmek insanları
gerçekten etkiliyor.

Sevgiler...

--
Aycan iRiCAN