    VY> Yemekten sonra tatlı olarak da şöyle bir Haskell kodumuz
    VY> mevcut:

    VY> combinations [] = [[]] combinations (x:xs) = combinations xs
    VY> ++ [ x:xs' | xs' <- combinations xs ]

    VY> İyi çalışmalar.

    VY> P.S. GEB tartışmasına çok cevap yazmak istedim ama zaman
    VY> bulamadım. Onu af buyurursanız şimdi gidermek istiyorum:
    VY> Gödel'in tamsızlık teoreminin insanlar tarafından
    VY> anlaşılabilir bir açıklamasını Nagel & Newman'ın Türkçeye
    VY> çevrilmiş Gödel Kanıtlaması kitabından bulabilirsiniz. Bence
    VY> GEB olayın hikaye kısmını biraz fazla sulandırmış. Bana
> [...]

GEB gibi bir eseri Hürriyet'in vasat popüler bilim yazilarina
benzetmek cok büyük haksizlik olur.

Dogrudur, GEB, Gödel Kanitlamasi icin önerilecek en iyi kitap
degildir ama zaten kriter bu olmamalidir. Yazarin bilgisi ve
bunu aktarma üslubu kitabi bir hayli degerli kilmakta, her gün
ya da her yil karsilastigimiz türde olanlardan ayirmaktadir. Kitap,
basliginin da gayet güzel söyledigi gibi sadece Gödel teoremine dair
degildir. Kaynakcasi da bir hayli degerlidir. Lütfen böyle kapsamli
ve derin bir eseri birkac cümle ile harcamayalim.

eMBA Software Developer         Actively engaged in:
http://emba.bilgi.edu.tr        http://ileriseviye.org
http://www.bilgi.edu.tr         http://fazlamesai.net
Cognitive Science Student       http://cazci.com