Vehbi Sinan Tunalioglu wrote:

Emre Sevinç <[EMAIL PROTECTED]> writes:

Bu belirleyecegimiz zamanda konusmacilar VST ve CBC degil mi? Konu
basligi da "Common Lisp ve Enterprise Uygulamalar"?

Hmm.. Yok aslinda tam olarak baslik oyle degil. Bir enterprise
uygulamasi icin Lisp'i "code generator" goreviyle
vazifelendirdik. Buradaki deneyimimizden yola cikarak:

0. Bir uretim/gelistirme araci olarak Lisp ve `Lispish' araclar

1. SEXPML (Uydurdugumuz bir isim, SEXP ile markup) XML'e karsi!

2. SEXP ile Model tanimlayip, bunlardan UML diagramlari ve kod
  uretme

Aslinda isin basindayiz. Ama cok etkilesimli olacagini dusundugum,
eglenceli bir etkinlik olacak gibi duruyor.

Ben sabirsizlanmaya basladim bile ;-)

Benim icinde bulundugum yazilim gelistirme ekibi de, J2EE kullanmamakla birlikte .NET ortaminda NHibernate ve yan ürünlerini kullaniyor, bundan ötürü neler yaptiginizi görmeyi cok isterim
ve faydalanabilecegimi düsünüyorum.

Benim önerim: Nihai tarihi, saati ve yeri VST ve CBC bugün belirlesinler cünkü en nihayetinde sunumu yapacak olanlar onlar. Cok ciddi bir itiraz gelmedigi sürece de bu gecerli olur ve resmi duyurusu yapilir (belki $u Lisp tabanli wiki sayfasina da eklenir, paslanmaya yüz tutmus halde olmaktan cikar ;-)

--
Emre Sevinç
eMBA Yazılım Geliştirme