Alp Özmert yazmış:
"iRiCAN" == Aycan iRiCAN <[EMAIL PROTECTED]> writes:

    iRiCAN> Öncelikle sunumun görüntü olarak sayısal ortama
    iRiCAN> aktarılması gerçekten çok faydalı olmuş. Arkadaşınıza ve
    iRiCAN> size core.gen.tr adına çok teşekkür ederim. Bu görüntüyü
    iRiCAN> google görüntü sitesine gönderip daha fazla kişinin
    iRiCAN> faydalanmasını sağlamayı düşünüyoruz, eğer sizin için de
    iRiCAN> uygun olursa.

Rica ederim, biz teşekkür ederiz. :) Tabi uygun. Gerçi sunum
gözükmüyor bu arada sunumu ben de toplantı sayfasında bulamadım.
videos.google.com'da "lisp" kelimesini ararsanız ikinci sonuçta görüntüyü ve sunumla ilgili bağlantıları bulabilirsiniz. Katkılarınız için tekrar teşekkür ederiz.
    iRiCAN> Bu tür görüntüleri yeni ofisimizde planlı bir şekilde
    iRiCAN> çoğaltmayı düşünüyoruz. Böylece CL hakkında ana dilde daha
    iRiCAN> fazla öğretim görüntüsü oluşturarak Türkiye'de CL
    iRiCAN> kullanımının arttırılmasına katkı sağlamayı
    iRiCAN> hedefliyoruz. Bu konudaki çalışmalarımıza katkı sağlamak
    iRiCAN> isteyen herkese kapımız sonuna kadar açık. İster yeni
    iRiCAN> başlayın, ister deneyimli olun bu tür çalışmaların
    iRiCAN> sizlerin desteğine ihtiyacı var.

Harika olur. Doğrusu anadildeki terimlerin anlayışı ve kavramayı
geliştirdiğini düşünüyorum.
Bu çok sevindirici. Konuyla ilgili çalışmalarımızı arttırdıkça bu açlığımızı da hep beraber doyuracağız gibi görünüyor. Bunun ilk izlerini zaten cs-lisp listesindeki arkadaşlarla bırakmıştık. Bizim katılımımızdan önce de elbette bir bilgi birikimi mevcuttu. Hepsini toparlayıp bu çalışmaları planlarsak sanırım amaçlarımıza daha hızlı ulaşabileceğiz.

Sevgiler...
--
Aycan iRiCAN
Kor Bilişim Teknolojileri