-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] on behalf of Aycan iRiCAN
Sent: Sun 1/14/2007 7:43 PM
To: cs-lisp@cs.bilgi.edu.tr
Subject: Re: [cs-lisp] Pardus

"Aycan iRiCAN" <[EMAIL PROTECTED]> writes:

>  - drscheme (360)
>  - parenscript

Dokümantasyon babinda, Hyperspec ve CLtL2 eklerseniz güzel olur. Gentoo'da
nasildi bilmiyorum hatirladigim kadari ile Debian ortaminda bunlari (ya da
birini) Internet'ten cekiyordu ama bu is yine apt-get üzerinden otomatige
baglanmis halde idi ve kolaydi. Belki ekstra bir güzellik, bilmiyorum nasil
otomatize edilir ama iste Hyperspec kurduktan sonra ilgili konf. dosyasina da
gerekli ayar cekilip Emacs ve w3m kurulu ise onun icinden ilgili Hyperspec
maddesine ziplama gerkelestirilirse cok güzel bir hareket olur.

Bunun ardidan da cl-.... ile baslayan paketler eklenirse güzel olur diye
düsünüyorum.

Simdi göz attim kendi sistemimde (Debian unstable):

$ apt-cache search cl- | grep ^cl- | wc -l

157 kadar paket döndürdü cl- ile baslayan.

--
Emre