Söylediklerinize katılıyorum.
Ben lisp ve haskell gibi güçlü ama bir anlamda "gizli" araçların insanların
kulağına gitmesi ve ticari avantaj olarak kullanılmasıyla
yaygınlaşabileceğini,
böylelikle de sektörede belki bazı yeni derinlikler yakalanabileceğini
düşünüyorum.
O nedenle özellikle avantajları ve başarıları göz önüne koyarsak etkili olur
diye düşünmüştüm.

teşekkürler.