Picture of the day:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:_Yellow-billed_shrike_(Corvinella_corvina_corvina).jpg_
Copyright status: Licensed under the Creative Commons Attribution-Share Alike
4.0.
Descriptions:
čeština:  Ťuhýk žlutozobý (Corvinella corvina corvina) z Gambie. Ptáci z čeledi
ťuhýkovitých loví hmyz a nabodávají ho na trny rostlin nebo jiné ostré
předměty, aby si ho uchovali pro pozdější konzumaci.
English: A Yellow-billed shrike (Corvinella corvina corvina) from The Gambia.
Shrikes catch insects and impale their bodies on thorns or other sharp points,
keeping them for later.
español: Corvinella corvina corvina en Gambia.
magyar: Fiatal sárgacsőrű gébics (Corvinella corvina corvina) Gambiában
italiano: Un'averla beccogiallo (Corvinella corvina) in Gambia. Le averle
impalano sulle spine delle piante gli insetti catturati per conservarli.
македонски: Жолтоклуно свраче (Corvinella corvina corvina) од Гамбија.
Сврачињата гi  наденуваат уловените инсекти на трња и други острини како залиха
за подоцна.
Nederlands: Geelsnavelklauwier (Corvinella corvina corvina)
português: Picanço-de-bico-amarelo (Corvinella corvina corvina) na Gâmbia.
português do Brasil: Picanço-de-bico-amarelo (Corvinella corvina corvina) na
Gâmbia.