Fernando, You can expect almost the same from debian-amd64 distribution as used to be in the traditional (x86) debian distribution...
The usual misses (filled with 32 bits apps... ) are: flash in firefox openoffice ----------------- Fernando, La distribución es basicamente igual así que puedes confiar en ella como en la distribución tradicional de debian (x86) Las aplicaciones que podrías extrañar son: flash en firefox openoffice pero puedes correrlas a 32 bits sin problemas... On 7/22/05, fernando tear <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > hello list: > > I know debian is the best distro, it's why i want > install it in my machine... > > I just want to know your experiences and knowledge > about this issue that i am sure it'll help me very > mutch... > > greetings FERNANDO > > __________________________________________________ > Correo Yahoo! > Espacio para todos tus mensajes, antivirus y antispam ¡gratis! > ¡Abrí tu cuenta ya! - http://correo.yahoo.com.ar > > > -- > To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED] > with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED] > > -- Engañarse por amor es el engaño más terrible; es una pérdida eterna para la que no hay compensación ni en el tiempo ni en la eternidad. Kierkegaard Jaime Ochoa Malagón Integrated Technology Tel: (55) 52 54 26 10

