Fernando,

You can expect almost the same from debian-amd64 distribution as used
to be in the traditional (x86) debian distribution...

The usual misses (filled with 32 bits apps... ) are:

flash in firefox
openoffice
-----------------
Fernando,

La distribución es basicamente igual así que puedes confiar en ella
como en la distribución tradicional de debian (x86)

Las aplicaciones que podrías extrañar son:

flash en firefox
openoffice

pero puedes correrlas a 32 bits sin problemas...


On 7/22/05, fernando tear <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> hello list:
> 
> I know debian is the best distro, it's why i want
> install it in my machine...
> 
> I just want to know your experiences and knowledge
> about this issue that i am sure it'll help me very
> mutch...
> 
> greetings FERNANDO
> 
> __________________________________________________
> Correo Yahoo!
> Espacio para todos tus mensajes, antivirus y antispam ¡gratis!
> ¡Abrí tu cuenta ya! - http://correo.yahoo.com.ar
> 
> 
> --
> To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED]
> with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]
> 
> 


-- 
Engañarse por amor es el engaño más terrible; 
es una pérdida eterna para la que no hay compensación 
ni en el tiempo ni en la eternidad. 

                                                        Kierkegaard

                                                        Jaime Ochoa Malagón
                                                        Integrated Technology
                                                        Tel: (55) 52 54 26 10

Reply via email to