Rogério Brito dixit:
>You can adjust the formatting to your heart's content by using the
>option -o, as described in the manpage's section "OUTPUT TEMPLATE".
I see… and there’s even something in ~/.config/ possible.
>I don't think that this is a bug. A change of behavior, yes. But a
>bug? Can you convince me?
OK, if you think so, and considering it can easily be changed
locally…
bye,
//mirabilos
--
[DJBDNS Zone] TTL 86400 – <Natureshadow> kann man da auch 1d schreiben?
<mirabilos> nö, außerdem kann ein Deutscher oder ein Japaner mit 1d
ja erstmal nix anfangen, oder könntest du 1日 im zone file lesen?
<Natureshadow> das heißt für mich: ein Regal, das u.U. schiefstehen könnte
--
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]