OoO Lors de la soirée naissante  du jeudi 29 septembre 2011, vers 18:52,
Niccolò Belli <[email protected]> disait :

> Do you plan to make a roundcube-0.6 package soon or should I go for
> the manual install instead?

Yes, we plan to package it soon. ETA next week if there is no problem.
-- 
Vincent Bernat ☯ http://vincent.bernat.im

panic ("Splunge!");
        2.2.16 /usr/src/linux/drivers/scsi/psi240i.c



--
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]

Reply via email to