vim 的normal mode下,得使用快捷键,那输出中文文档的时候总是要切换回来 能不能让输入法的切换键变得和vim切换模式的一样? 我用的fcitx 或者还有没有更好的解决方法。
-- Any help is appreciated. Qingsu Chen Wuhan University -- To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]

