Olá! Tudo bem?

Meu nome é Jéssica e sou estudante de Comunicação Social na Universidade de
São Paulo - USP.

Entro em contato pois a proposta do meu trabalho de conclusão de curso
consiste em estudar a cultura e atividade da comunidade hacker.

Gostaria de saber se poderiam indicar algum membro da comunidade Debian
para trocar uma ideia sobre o assunto (pode ser presencial ou online).

Aguardo retorno,

Obrigada

Hello,

My name is Jessica and I currently study Social Communication at the
University of São Paulo - USP.

I'm sending this e-mail because the proposal of my final course assignment
is to study the hacker community culture and activities.

I would like to know if you can indicate someone to talk  about the theme,
(it can be presential or online).

I'm located in São Paulo City - SP - Brazil.

Thank you very much,

Best Regards

Responder a