Fundacja Mam-Serce
/Szanowni Państwo!

Bardzo prosimy Państwa Firmę o pomoc maleńkiej Marcelince z okolic Trójmiasta!/ /Zdajemy sobie sprawę, że dostają Państwo wiele podobnych e-maili, mimo to prosimy o poświęcenie chwili na przeczytanie kilku słów o dzielnej dziewczynce, która zmaga się z bardzo poważną chorobą mózgu. Jednym kliknięciem mogą Państwo zmienić jej życie… Jeśli jednak nie życzycie sobie Państwo wiadomości od nas, prosimy o wyrozumiałość i informację zwrotną, każdą rezygnację uszanujemy :)/ "Byliśmy tacy szczęśliwi z narodzin naszych bliźniaczek... To co się rozegrało w ciąży, to był największy koszmar naszego życia, do dziś nie umiemy się otrząsnąć z tej traumy!" Na skutek pęknięcia pępowiny jedna z dziewczynek zmarła w 21 tygodniu ciąży. Mama musiała donosić drugie dziecko. Zdjęcie. Pobierz obrazki. <https://mam-serce.org/zbiorki/marcelina-glodowska/#online> Dramat, który rozegrał się jeszcze w życiu płodowym, przyczynił się do ogromnych spustoszeń w Marcelinki organizmie – dziewczynka cierpi na *wadę rozwojową mózgu (polimikrogyrię) i dysmorfię twarzy*. Teraz rodzice walczą o to, by ich córeczka była w przyszłości w miarę samodzielna, by nie musiała być zależna od pomocy innych!

POMÓŻ TERAZ <https://mam-serce.org/zbiorki/marcelina-glodowska/#online>

Chcemy zebrać *30 000 zł* na bieżącą rehabilitację dziewczynki <https://mam-serce.org/wp-content/uploads/2019/09/marcelina-glodowska-kosztorys.pdf> (terapię jedzenia i połykania, fizjoterapię, terapię wzroku, terapię neurologopedyczną) oraz jej dalsze leczenie.
Wpłat można także dokonywać tradycyjnym przelewem:

Fundacja Mam serce, ul. Dereniowa 10/91, 02-776 Warszawa
Nazwa banku: Millennium Bank
Nr: *26 1160 2202 0000 0001 6899 7325*
Tytuł: *Marcelina Głodowska*
Za każde wsparcie będziemy ogromnie wdzięczni i gwarantujemy, iż _przekazane środki zostaną w 100% przeznaczone na opłacenie leczenia dziewczynki_. Marcelinka jest podopieczną Fundacji Mam serce, która prowadzi dla niej zbiórkę i posiada status OPP. Wiarygodność i transparentność Fundacji możecie Państwo zweryfikować na naszej stronie: www.mam-serce.org <https://mam-serce.org/> lub na Facebooku <https://www.facebook.com/mamserce/>.
/Z wyrazami szacunku/

--

Mama błaga o pomoc dla 18-mies. córeczki!!
        Katarzyna Kalfas-Walczak • Opiekun Darczyńcy

<http://mam-serce.org/> <https://web.facebook.com/mamserce/> <http://mam-serce.org/kontakt/> PS. Wiadomość ta nie stanowi oferty handlowej, jest wyłącznie prośbą do Firmy o wsparcie ciężko chorego dziecka. Jeśli wiadomość dotarła do osoby prywatnej, bardzo przepraszamy i prosimy o jej zignorowanie. Jeżeli nie życzycie sobie Państwo otrzymywać tego typu informacji od naszej Fundacji, to prosimy o e-maila zwrotnego na adres: katarzyna.kal...@mam-serce.org <mailto:katarzyna.kal...@mam-serce.org>