Beste iedereen, als niemand hiermee bezig is, zou ik met deze vertaling willen aanvangen. Groeten, Bas
- [ITT] po-debconf://ooniprobe Bas Ernst
- Re: [ITT] po-debconf://ooniprobe Frans Spiesschaert
- Re: [ITT] po-debconf://ooniprobe Bas Ernst
Beste iedereen, als niemand hiermee bezig is, zou ik met deze vertaling willen aanvangen. Groeten, Bas