Twoje zadłużenie przekroczyło *pół miliona*?
Nie łam się, nie wszystko stracone! Na co dzień zajmuje się zawodowo właśnie
takim osobom, jak Ty!
postępowań przekształceniowych zgromadziłem przebogatą wiedzę w dziedzinie
branży wierzytelności i finansów.
Pomagam spółkom, zarówno na bazie Tarczy Antykryzysowej, jak i w sądzie.
niewypłacalnością ma przed sobą jeszcze wiele kroków.
Jestem licencjonowanym doradcą, który wiele przedsiębiorstw pomógł wyprowadzić
na prostą.
niewypłacalność!
Wystarczy, że odpiszesz na tę wiadomość: *OK* i zostawisz do siebie *kontakt
telefoniczny*, a zacznę pracować bez zbędnej zwłoki!
Mikołaj Zaleski