Holes,

Tinc el mateix router que tu però amb diferent PC, i he patit el mateix problema. La meva opinió és que el problema ve d'un firmware bastant dolent i la mala ventilació/disseny del router (veuràs que s'escalfa moltíssim).

Si vols molta informació al respecte busca als fòrums de www.adslayuda.com. Aporten sol·lucions com la d'actualitzar el firmware o inclús trasnformar-lo a firmware de SMC (més complet), però en el meu cas res d'això va sol·lucionar-ho del tot.

La única sol·lució vàlida per a mi va ser reconvertir el router a un simple modem i utlitzar pppoe i pppoeconf per fer-ho anar (apt-cache search pppoe). En el meu cas em va bé ja que accedeixo a internet a través d'un únic PC amb debian, i a més, el hub intern del router segueix funcionant encara que estigui configurat en "monopuesto".

Des d'aleshores, ni una penjada ni resset ni res de res.

Espero que t'ajudi.

Ciau.

En/na rpb ha escrit:
Hola
Potser no és el fòrum adequat, però donat que utilitzo Debian (pure64) potser algú més s'hi ha trobat. El fet és que la meva placa de xarxa (marvel yukon gigabit integrada) no s'acaba d'entendre amb el router 3cradsl72 wireless (o això, o el mateix sistema, que no crec). De tant en tant, el router sembla bloquejar la sortida a internet (i la connexió amb el propi router) de la meva màquina pure64, encara que puc seguir connectant-me a altres màquines de la xarxa local. La resta de la xarxa, que funciona amb ethernets de baratillo, no té aquests problemes i puc sortir tranquilament a internet, o sigui que el router bloqueja només a la marvel yukon... la única solució al problema és resetejar el router (des d'unaltre màquina) amb els inconvenients que això crea als altres usuaris. Vaig llegir que això passava amb certs programes peer to peer que intentaven un munt de connexions simultànies, que el router podia considerar com atac i conseqüentment bloquejava la sortida; vaig actualitzar el firmware del router doncs es deia que solucionava el problema, però no ha estat el cas. Jo penso que potser la major velocitat de la tarja marvel yukon fa "pensar" al router que rep un atac DoS i per això me la bloqueja, però és una suposició només. El router té un sistema de configuració del firewall anomenat SPI on hi ha una sèrie de paràmetres per detectar un DoS, però no m'atreveixo a tocar res perquè no domino el tema. Si hi ha algú amb maquinari similar i ha tingut aquests problemes, li agrairé que m'expliqui com els ha solucionat.

Gràcies

Ricard