reenvio els dos missatges d'antoni i meus privats a la llista, ja que m'ha
dit que aixi ho preferia (jo es que no ho feia pq em sembla que ja esta un
pel fora de tema en la llista)

ens llegim
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

  Preferixo enviar-ho a la llista i que es conegui tal com és -- si et sembla
bé li reenvies.

A Dijous 15 Maig 2003 23:26, Lluis va escriure:
> [...]
> deleità amb les següents paraules: hola,
> espero que no et molesti, pero t'envio el missatge nomes a tu pq crec que
> aixo que et comentare si que ja es off topic, aixi no carrego
> innecessariament la llista, pero es que no em puc callar ;)

> aixo que tu dius ja existeix en varies localitats, son el LUGs, o el
> hacklabs en la seva vessant mes llibertaria (fills dels diferents
> hackmeetings que s'han anat creant arreu de la peninsula des de fa 3 anys,
> comenc,ant el 2000 a barcelona, d'on sorgi el kernel panic que he comentat

  La finalitat dels LUG tots la coneixem però aquests són de caràcter local i
no erro pas en afirmar quie al de la meva localitat tot just s'hi està
treballant. Teniu documents que es puguin emprar per aquesta fí?

> be, i aquesta es una "discussio" (millor seria, xerrada) que hem tingut
> nosaltres molts cops en les nostres assamblees, i es si el SL (soft lliure)
> neix ja impregnat amb unes idees politiques (entent politica no com a
> l'electoralisme que ens venen, sino en el seu sentit original, que es
> quelcom aixi com la forma d'organitzacio i socialitzacio de les persones)
> bastant determinades, pero que no te res a veure amb cap partit politic
> (personalment no en penso votar cap, aixi que ja t'avanc,o ara que el meu
> vot sera en blanc, doncs no crec en cap d'aquestes carreres per a les
> [...]

  M'ho dius o m'ho expliques. ;-)

  De moment la Constitució Espanyola encara ens preserva la intenció de vot.
Si més no de cara a l'ONU.

> en fi, que tenia moltes ganes de dir-ho :P
> (es que a la facultat em tenen reprimit, entre tant de windows ;) i a sobre
> et miren raro si els parles de linux XD)

  Cap problema, sigues més precís i digue'ls GNU/Linux. ;-)

> ens llegim!
> PD: ara que finalment i despres de tant de temps m'he desubscrit de
> debian-user-spanish, a veure si puc ajudar a donar-li mes videta a la
> llista en catala (be, i si els estudis m'ho permeten)

  Veig que ho tens clar però es que aquí no hi ha volta de full. _Primer els
estudis_

  Toni
--

  Sort

## <[EMAIL PROTECTED]> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-

--- End Message ---

Respondre per correu electrònic a