Umf... Amb una promise d'akestes (no era exactament aquesta) tenia problemes:
No sincronitzava a disk dur. O sigui, si que ho feia, pero quan el volum
d'info a sincronitzar era poc... Però si feia un dd if=/dev/zero of=/tmp/
arxiu_gran count=1000000 es quedava el "dd" en "D" (death). Em va dur força
maldecaps, al final la vaig acabar treient.

Si és RAID1 pots instal.lar-lo a un disc, i despres sincronitzar el RAID. En
teoria no malmet re, amb raid1 per software ho tinc força provat, però amb
raid1 per harware crec que hi havia una petita diferència (8 bytes) entre el
tammany de raid i el tamany de particio sense raid.

--
Jaume Sabater
GUERRA NO!!

Respondre per correu electrònic a