A Dijous 13 Novembre 2003 14:38, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> Hola,

  Hola

> m'acabo d'integrar al món de linux/debian i tinc un munt de preguntes! com
> ara: es poden instal·lar paquets unstables o testing a la versió stable de
> debian? hi auran conflictes amb les versions diferents de libc i altres
> libraries no? hi alguna manera de fer-ho o tindria qu'actualitzar el meu
> sistema a l'unstable o testing?
>
> si algú em pot donar una pista seria molt agraïda
>
> Marta

  Tú mateixa has respost la pregunta, però en precissaré la resposta:

        - Actualment woody està massa desfasada quant a la versió dels
        compiladors y biblioteques (no llibreries) internes del sistema. El
qual
        fa inviable dits jocs de mans amb els paquets de Sid (unstable).

  La solució seria emprar testing (el qual personalment no aconsello) i
realitzar instal·lacions puntuals des de Sid, recompilar els paquets
necessaris des de woody (amb el desgast de temps que et supondrà -encara més
si hi han problemes o masses dependències a recompilar-) o cercar a
www.apt-get.org algun backport que et solucioni la papereta (però aquests
paquets són de «confiança mútua»).

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :   <bella5 AT teleline DOT es>     ##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org       ## i
col·laborador dels projectes:
        Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
        KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
        T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca